Руската Yandex купи швейцарски стартъп за социални новини
Броени часове след като стана ясно, че мексиканският милиардер Карлос Слим увеличава дела си в щатския медиен гигант The New York Times, руската онлайн компания Yandex придоби един стартъп със сходно име, но може би много по-тясно обвързан с бъдещето на медиите, отколкото с тяхното досегашно величие.
Закупената компания се нарича The Tweeted Times и на практика позволява на своите потребители да си създават собствени къстъмизирани онлайн вестници, базирани на техните акаунти в микроблог платформата Twitter. Интересно е, че сред използващите платформата вече има доста звезди, като Snoop Dogg, Alyssa Milano и Lance Weiler.
За сега не е известно каква сума са прибрали основателите на стартъпа Максим Гринев и Мария Гринева, които работят като компютърни специалисти в Цюрих. Те обаче ще продължат да работят по проекта, присъединявайки се към екипа на Yandex.
Още: Yandex, The Tweeted Times, Twitter, микроблог, онлайн медия, стартъп, интернет стартъп, стартиращ предприемач
-
Събития
Русенски младежи ще се докоснат до програмирането и блокчейн технологиите
Успешни професионалисти ще запознаят тийнейджърите с дигиталните технологии и с възможностите за кариера в сектора
-
Интервю
NFT e липсващият елемент в дигиталното изкуство (интервю)
Интервю с Калоян Тошев MZK, първия български артист с успешна NFT кампания
Анкета на деня
Доволни ли сте от стартъп финансирането по JEREMIE?
Производство и ремонт на авторадиатори Сливен
efbet
кърти чисти извозва софия
кърти чисти извозва
Онлайн казино Palms