Създадоха пътеводител за мобилни приложения, насочен към рекламисти и маркетолози
Асоциацията за мобилен маркетинг (Mobile Marketing Association) публикува пътеводител, описващ как да включим мобилните приложения в цялостната маркетингова стратегия на една компания. Рекламните мобилни приложения са една все още недостатъчно използвана ниша от разработчиците, в сравнение със създаването на къстъмизирани услуги за мобилни продажби, за достъп до фирмените информационни системи, както и разработката на собствени брандирани продукти за крайните потребители.
Документът е насочен към рекламни и ПР агенции, мениджъри по маркетинг комуникации, както и бизнес ръководители от всички нива. Той описва в детайли различните възможности за комбиниране на мобилните приложения с мобилните уеб сайтове, с цел създаване на по-ефективни рекламни кампании.
Според асоциацията, 34% от американските собственици на клетъчни телефони изплзват приложения на тях, а 36% работят с мобилните браузъри и това представлява добра основа за маркетингови кампании. Бързото популяризиране на таблетите с техните по-широки екрани и по-богати мултимедийни функции също създава нови възможности пред рекламните отдели.
Още: смартфон, мобилен телефон, таблет, мобилни приложения, мобилна реклама, реклама, маркетинг, mobile marketing, mobile marketing association, mobile advertising
-
Събития
Русенски младежи ще се докоснат до програмирането и блокчейн технологиите
Успешни професионалисти ще запознаят тийнейджърите с дигиталните технологии и с възможностите за кариера в сектора
-
Интервю
NFT e липсващият елемент в дигиталното изкуство (интервю)
Интервю с Калоян Тошев MZK, първия български артист с успешна NFT кампания
Анкета на деня
Доволни ли сте от стартъп финансирането по JEREMIE?
Производство и ремонт на авторадиатори Сливен
efbet
кърти чисти извозва софия
кърти чисти извозва
Онлайн казино Palms